ادامه همه گیری بیماری کووید ۱۹؛

ابتلای بیش از ۲۱۳ میلیون نفر به کرونا در جهان

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۵۶۰۰۰ نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۱۳ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۷۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

به گزارش ­خبرگزاری بسیج، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز (چهارشنبه) ۲۱۳ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۵۰۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۳۸۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ابتلای بیش از ۲۱۳ میلیون نفر به کرونا در جهان

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۹۱ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۶۶۹ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۱۱ هزار و ۱۳۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۸ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۹۲۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۴۸ هزار و ۱۶۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۵ هزار و ۴۲۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۳۷۰ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۳۵ هزار و ۷۸۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۳ هزار و ۱۰۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۸ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۷۵ هزار و ۸۲۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

 ابتلای بیش از ۲۱۳ میلیون نفر به کرونا در جهان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار