خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین در مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید علی اصغر شهبازی:

این استخوان‌ها سند افتخار جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین در مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید علی اصغر شهبازی گفت: این استخوان‌ها سند افتخار جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۳۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید علی اصغر شهبازی در روستای دهبه قیروکارزین برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین در مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید علی اصغر شهبازی در روستای دهبه اهتمام به شهدا را توشه معنوی برای آخرت دانست و اظهار داشت: دلیل اینکه باعث شده همه ما در کل شهرستان قیروکارزین گردهم آییم این بوده که این شهید 15 ساله از پای منبر علما درس ایثار و شهادت را از سید الشهدا آموخته است.

محمد رسول رضایی عنوان کرد: این استخوان ها سند افتخار جمهوری اسلامی است و در برابر آن باید عرض ادب کرد و با منطقی که این شهدا در پیش گرفته اند همراه خواهیم شد.

وی خطاب به خواهران با اشاره به اینکه چادر شما بمب اتمی در برابر دشمنان است عنوان کرد: تا چادر شما است دشمنان با تبلیغاتشان در فضای مجازی و حقیقی نخواهند توانست ما را شکست دهند.

رضایی با بیان اینکه علی (ع) درس غیرت و مردانگی را به ما داد اظهار داشت: امام علی (ع) لحظه ای آرام شد که در محراب نماز فرق ایشان شکافته می شود و شهادت را تفسیر می کند.

وی گفت: شهید شهبازی ها در عملیات بیت المقدس کمر دشمن را شکستند و خرمشهر را آزاد کردند.

فرمانده سپاه قیروکارزین عنوان کرد: این استخوان ها نماد صبر و استقامت است که چنین حماسه خلق کرده اند.

محمد رسول رضایی گفت: تا زنده ایم دشمن هرگز نمی تواند اعتقادات را از ما بگیرد چون تا زمانی که راه این شهیدان ادامه دهیم شکست نخواهیم خورد.

وی اظهار داشت: گفتمان اصلی ما مقاومت در برابر شیطان انسی و جنی است و ما دست دوستی به دشمن نخواهیم داد.

در ادامه محمد حسن محبی مداح اهل بیت در محضر پاک و مطهر شهید علی اصغر شهبازی به ذکر مداحی و مرثیه سرایی در مدح حضرت زهرا س و شهدا پرداخت.

بعد از این مراسم پیکر مطهر شهید علی اصغر شهبازی به خانه شهید انتقال داده شد و خانواده ایشان با شهیدشان وداع کردند.

گفتنی است شهید علی اصغر شهبازی در تاریخ 25 دی ماه 1346 در روستای دهبه بخش مرکزی این شهرستان چشم به جهان گشود و در تاریخ 18 اردیبشهت 1361 در عملیات بیت المقدس در منطقه غرب خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید پس از 39 سال به محل زندگی خود بر می گردد.

لازم به ذکر است صبح امروز شهید علی اصغر شهبازی میهمان دهستان زاخرویه از بخش افزر خواهد بود و سپس  عصر ساعت ۱۵ در روستای دهبه تشییع خواهد گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار