فرمانده سپاه میانه:

شخصیت حضرت زینب(س) به نیم روز عاشورا خلاصه نمی شود

تبریز- فرمانده سپاه میانه با اشاره به نقش آفرینی بی بدیل حضرت زینب(س) در قبل از عاشورا، روز عاشورا و پس از آن، گفت: خلاصه کردن شخصیت و خدمات ارزشمند آن حضرت در نیم روز عاشورا، جفایی بزرگ در حق اوست.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۴۶
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین گرامیداشت روز پرستار در درمانگاه نصر میانه، حضرت زینب(س) را شخصیتی تمام بعدی و غیرقابل توصیف دانست و با بیان جایگاه و اعتبار ایشان در خاندان پیامبر اسلام اظهار داشت: زینب زن عاقله ای بود که از تمام عنایات الهی و فضایل و حسنات اخلاقی برخوردار بوده و بزرگترین خصوصیتش، ولایتمداری اوست.

   وی حضرت زینب را قهرمان جهاد تبیین دانسته، ماندگاری حرکت عظیم عاشورا و تشکیل کاروان ده ها میلیونی اربعین حسینی را از دستاوردهای بیانات روشنگرانه ایشان عنوان کرد و افزود: شخصیت هایی همچون زینب(س) انسان هایی بودند که واسطه تلالو انوار الهی بوده اند.

   محمدی با اشاره به دسیسه های دشمنان برای بر هم زدن نظم و امنیت جامعه با شعارهای عوامفریبانه ای همچون زن، زندگی، آزادی، تعریف آنها از این شعارها را تعاریفی واهی و بی اساس و نگاه آنان به زن را نگاهی ابزاری و شهوانی قلمداد کرد و گفت: بهترین الگوی یک زن در زندگی فردی و اجتماعی، امثال حضرت زینب است و این شعارها اگر در سبکی زینبی عرضه شود، هرگز برای ما بیگانه نیست.

   آیین گرامیداشت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار در درمانگاه نصر سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار