خبرهای داغ:
امام جمعه انبارالوم:

آمریکا حامی اصلی قرآن ستیزی در جهان است/استکبار به دنبال محو کردن کلام حق است

حجت الاسلام دماوندی گفت: آمریکا از سپاه سیلی محکمی در عراق و سوریه خورد بهمین علت عنوان تروریست را به این نهاد نسبت داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۰۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

آمریکا حامی اصلی قرآن ستیزی در جهان است/استکبار به دنبال محو کردن کلام حق است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین جلیل دماوندی امام جمعه شهر انبارالوم ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم گفت: آمریکا حامی اصلی قرآن ستیزی در جهان است.این اهانت اولین بار وآخرین بار نیست.تا دشمنان اسلام هستند این بی احترامی ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: مکر و حیله نسبت به افکار عمومی از نشانه های بارز دشمنان است، شب و روز برای نابودی نظام اسلامی اتاق فکر ایجاد می کنند، سر تا پای آنها دروغ است. کسی که اسلام و قرآن را دوست ندارد هیچ وقت راست نمی گوید.

خطیب جمعه انبارالوم همچنین اقدامات اروپا بر علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد و بیان داشت: دشمنان درباره ی سپاه پاسداران دروغها زدند، آمریکا از سپاه سیلی محکمی در عراق و سوریه خورد بهمین علت عنوان تروریست را به این نهاد نسبت داد.

دماوندی خاطر نشان کرد: این آمریکا و اسرائیل و ایادیشان هستند که سر انسانها را می برند و نگاه حیوانی به بشر دارند.آنها هستند که تروریست را ایجاد کردند.آنها با دروغ میخواهند ملت را منحرف کنند.قرآن کلام حق است آنها دنبال محو کردن آن هستند.برای حذف ولایت فقیه هم هزینه ها میکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار