خبرهای داغ:

حضور باشکوه مردم شهرستان کارون در راهپیمایی ۲۲ بهمن

صبح امروز مردم ولایت مدار شهرستان کارون همزمان با سراسر کشور یوم الله ۲۲ بهمن را با حضور شکوهمند خود جشن گرفتند و برگ دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را برای خود ورق زدند.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، این راهپیمایی از میدان الغدیر شروع و تا میدان هادی آباد کوت عبدالله ادامه داشت
از صحنه های بارز و قابل توجه در مراسم راهپیمایی امروز شهرستان کارون حضور گسترده و پرشور کودکان به همراه والدین خود، جوانان، جانبازان، ورزشکاران و خانواده های معزز شهدا که جلوه خاصی را به این مراسم بخشیده است.

مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «راه امام شهدا زنده است - نهضت ما همیشه پاینده است»، بار دیگر شور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در حاشیه این مراسم گفت: مردم شهیدپرور و انقلابی کارون، امسال با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده‌اند تا نشان دهند همانگونه که 45 سال پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، از این پس نیز با قدم‌هایی استوار ادامه مسیر را طی می‌کنند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار احمد حمدی صخری افزود: ملت ایران با سختی و تقدیم هزاران شهید به استقلال و عزت مثال زدنی دست پیدا کرده و علیرغم تمامی مشکلات، این دستاوردها را با هیچ امتیازی معامله نخواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار