خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت شهداست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در نشست خود با خبرنگاران، بزرگداشت دهه فجر را بزرگداشت شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۵۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، قاسم صمدیان با بیان اینکه دهه فجر در سایه ایثارگری شهدا به ثمر نشست، افزود: پس از انقلاب اسلامی نیز مردم به تاسی از آرمان های امام راحل و شهدا توانستند در برابر توطئه های مختلف استکبار بایستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با شعار محوری «40روز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» از 12بهمن تا 22اسفند برگزار خواهد شد، اشهار داشت: بنیاد شهید تلاش دارد با برنامه های محوری امسال به صورت ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت کند تا آحاد مردم با نگاه دیگری سال نو خود را آغاز کنند.

صمدیان با تاکید به اینکه مردم شرایط سخت را با تمسک به شهدا و تدوام راه آن ها طی کردند، از برگزاری دهها برنامه مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در این 40روز خبر داد.

وی نشست صمیمی متولیان یادواره های شهدا، برگزاری میهمانی لاله ها، یادواره شهدای دانش آموز، جشنواره فرهنگی هنری، مسابقات قرآنی، دیدار با خانواده شهدا، مسابقه دلنوشته ای به شهدا، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از ایثارگران در ادارات و چندین برنامه دیگر را از عناوین مهم برنامه های بنیاد در سطح استان برشمرد.

صمدیان همچنین طرح پایش ویژه خانواده های شهدا برای مطلع شدن از وضعیت سلامتی آن ها، ویزیت رایگان در کلینیک فجر، بازدید از موزه شهدا را از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عنوان کرد.

نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار