خبرهای داغ:
استاندار تهران مطرح کرد؛

تدوين طرح پدافند غیرعامل استان تهران

استاندار تهران با تاکید بر تقویت آموزش‌های اثرگذار در حوزه پدافند غیرعامل گفت: طرح پدافند غیرعامل استان تهران تدوین می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۶۹
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن منصوری روز گذشته (یکشنبه) در جلسه ستاد پدافند غیرعامل، اولویت مهم دولت را توجه به موضوع مهم پدافند غیرعامل خواند و افزود: پدافند غیرعامل به منزله صیانت از ساختار‌های متعدد اجرایی و اجتماعی کشور است.

استاندار تهران تصریح کرد: مسئولان برای تحقق پدافند غیر عامل بخشی از فعالیت‌ها را شروع کرده اند، اما کافی نیست و به لحاظ اجرایی نیاز به کار بیشتری وجود دارد، به همین علت در جلسه مصوب شد که شرکت مشاور این موضوع در اسرع وقت با هدفگذاری ۶ ماهه طراحی طرحی جامع در دستور کار قرار گیرد.

منصوری تاکید کرد: نکته مهم تقویت حوزه آموزش دستگاه هاست، مسئله اول حوزه مدیریتی و دیگر فعالیت‌های کارشناسی است که چندین هزار ساعت آموزش داده شده و اکنون باید هم محتوای آموزشی و هم اثرگذاری محتوای آموزشی مورد بازبینی قرار گیرد.

استاندار تهران همچنین با اشاره به اینکه میزان آموزش‌ها باید سنجیده و بررسی شود، گفت: تاکید بر آموزش از مصوبات مهم این جلسه بود، چراکه بخش زیادی از پدافندغیرعامل، موضوع پیشگیری است و لازمه پیشگیری نیز آموزش است که در دستور کار استانداری و دستگاه‌های دیگر قرار گرفت.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار