خبرهای داغ:

برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت شب‌های قدر

صداوسیمای فارس زمزمه‌های عارفانه و عاشقانه مردم فارس در شب‌های قدر را پوشش میدهد.
کد خبر: ۹۴۲۶۸۹۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، معاون سیمای مرکز فارس گفت : ویژه برنامه احیای شب های قدر با 6 دوربین از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام از ساعت 22:30 تا 3 بامداد بصورت زنده روی آنتن می رود.
علیرضا باغبان منش افزود : مراسم احیاء شب 21 ماه مبارک رمضان علاوه بر شبکه فارس از شبکه شما هم پخش می شود .
وی افزود : علاوه بر حرم مطهر شاهچراغ مراسم احیای شب های قدر از سه نقطه آرامگاه حافظ ، حرم مطهر سیدعلاالدین حسین علیه السلام و یکی از روستاهای بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی پخش خواهد شد.
معاون صدای مرکز فارس هم گفت : ویژه برنامه «باران اجابت» ویژه شب های قدر از ساعت 22:30 بصورت زنده از رادیو فارس پخش می شود .
یاسرجمالی افزود : پخش دعای جوشن کبیر ، دعای ابوحمزه ثمالی ، سخنرانی و دعای قرآن از مهمرین بخش های این ویژه برنامه است که شنوندگان را در شب های معنوی و پرفضیلت همراهی می کند .
وی اضافه کرد : برنامه «شب های آسمانی» نیز که به فضیلت و آداب شب های قدر می پردازد از رادیو فارس پخش خواهد شد.

معاون فضای مجازی مرکز فارس هم گفت : تولید و انتشار اینفو گرافی اعمال شب های قدر ، پوستر ویژه حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده در مراسم شب احیا ،
دریافت آثار مردمی و تصاویر ارسالی مخاطبان و انتشار در فضای مجازی و تولید فتوکلیپ از تصاویر مراسم شب های قدر در روستاها و بقاع متبرکه استان فارس از مهمترین برنامه های فضای مجازی شبکه فارس است.
ابوالحسن کرمی معاون خبر مرکز فارس هم با بیان اینکه بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 و 20:45 تلویزیون مراسم شب های قدر در سراسر استان را به طور ویژه پوشش می دهد افزود : مراسم احیای شب های پرفیض قدر در شیراز و شهرستان های استان فارس برای پخش از بخش های خبری شبکه های سراسری نیز ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار