خبرهای داغ:

نشست بصیرتی با موضوع حقوق زن، با حضور دکتر قدیری ابیانه در نجف آباد برگزار شد

همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، نشست بصیرتی با موضوع حقوق زن در ایران و همینطور حوادث اخیر در ایران و جهان، با حضور دکتر قدیری ابیانه در آموزشکده دختران نجف آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۰۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و همزمان با ایام حماسه شکوهمند نهم دی نشستی با موضوع حقوق زن در ایران با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک ، با حضور ریاست آموزشکده و همکاران،دانشجویان و با همکاری فرهنگی ودانشجویی مرکز و بسیج دانشجویی در آموزشکده دختران نجف اباد برگزار شد.

قدیری ابیانه در نشست حقوق زن در اسلام و غرب  با اشاره  به اهمیت و جایگاه زن در اسلام و  تفاوت بین حقوق زن و مرد گفت: حقوق زن از منظر اسلام با مرد برابر و اسلام در مواردی حقوق زن را بالاتر قرار داده است و دراسلام روابط زناشویی کمتر از ارزش اقتصاد واجتماعی نیست و ارزش زن به علم ومادری ودانش اوست نه به زیبایی.

وی در بخشی از سخنان خود هم به موضوع فتنه مهسا امینی هم اشاره کرد و گفت: در این قضیه، برخی نظام را متهم به قتل کردند و عده‌ای چه در داخل و چه در خارج، که با در دست گرفتن عکس مهسا امینی، از این موضوع حمایت کردند؛ امروز، این همه بمب بر سر زنان و کودکان غزه و فلسطین ریختند محکوم نکردند و حتی بمب هم در اختیار صهیونیست‌ها گذاشتند.

دکتر قدیری در ادامه، ضمن تشریح حوادث مربوط به سال ۸۸ و بیان نکاتی پیرامون حماسه نهم دی ماه روز میثاق با ولایت از تمامی مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و جایگاه مجلس در جامعه را حساس و رفیع دانستند و در پایان نیز فرصتی برای پرسش و پاسخ شرکت کنندگان با ایشان فراهم گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار