خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان صحرایی تخصصي و فوق تخصصي حضرت فاطمه زهرا(س):

حدود 95درصد داروها در بیمارستان صحرایی تخصصی است‎

کد خبر: ۸۵۶۹۶۳۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

خبرگزاري بسيج: رئیس بیمارستان صحرایی تخصصي و فوق تخصصي حضرت فاطمه زهرا(س) چاراويماق در حاشيه برپايي اين بيمارستان، ادعا كرد: حدود 95درصد داروهای بیمارستان صحرایی چاراويماق تخصصی است‎.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی محمدیان با اشاره به استقرار همه امکانات درمانگاهی، پاراکلینیکی و تشخیصی در این بیمارستان، از تعویض و صدور دفترچه خدمات درمانی برای آن دسته از افرادی که مهلت اعتبار دفترچه آن ها سپری شده، خبر داد.

وي با توجه به ظرفیت های موجود در بیمارستان صحرایی چاراويماق، بيان كرد: هموطنان ديگر شهرستان های همجوار نیز می توانند به این بیمارستان مراجعه كنند.

محمديان خاطرنشان كرد: 15پزشك عمومی در بیمارستان صحرايي چاراويماق مستقر هستند که مراجعان پس از غربالگری از سوي آن ها،به متخصصین موجود در بیمارستان ها ارجاع داده مي شوند.

وي ادامه داد: مراجعاني که طبق تشخیص، نیاز به عمل جراحی داشته باشند به بیمارستان كلانشهر تبریز ارجاع مي شوند كه باتوجه به هماهنگی ها، همه خدمات براي آن ها به صورت رایگان انجام خواهد شد.

رئیس بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) با بيان اينكه همه داروهاي ارائه شده به صورت رايگان است، ارزش تقریبی این داروها را 900میلیون ریال دانست.

به گفته علي محمديان این بیمارستان با کمک و همیاری سازمان هلال احمر استان، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید محلاتی تبریز، سپاه عاشورا، قرارگاه منطقه ای عاشورا، سپاه و شبکه بهداشت و درمان چاراویماق و بسیج جامعه بزشکی استان از روز سه شنبه(24 شهريور) به مدت چهار روز داير شده است.


ارسال نظرات