نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس :

یاد و اسم بسیج در طومار سربازان اسلام قرار دارد

کد خبر: ۸۷۷۳۱۰۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی در مراسم رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت المقدس شهرستان قروه اظهار داشت: پیامبران الهی در طول تاریخ به دنبال تعالی بخشیدن به انسان بوده اند که لازمه اجرای این هدف رفع جهالت و زدودن آن و نیز ایجاد علم و دانش و عرفان و معرفت است چرا که جهل و نادانی دشمن همیشگی بشر است و برای رسیدن به این هدف باید حکومت دینی تشکیل داد.

 

وی افزود: بر این اساس و برای ایجاد رشد و تعالی انسان حضرت امام خمینی (ره) به تاسی از پیامبران الهی در پی تشکیل حکومتی الهی و دینی انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانیدند و این ابزار الهی را ایجاد نمودند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: برای تحقق اهداف اسلام و برای تحقق فرامین الهی که در قرآن و سنت نیز امده است و برای عمل به فرامین خداوند باید حکومت دینی تشکیل داد تا این حکومت با قدرت و اقتدار در جامعه وجود داشته باشد.

 

باباشاهی با بیان اینکه اگر حاکمیت دینی و حکومت اسلامی وجود نداشته باشد دستورات الهی را نمی توان عملی نمود افزود: اگر حاکمیت اسلامی وجود نداشته باشد دین اسلام به انزوا کشیده خواهد شد بنابراین حفظ حکومت اسلامی و حراست از این حکومت واجب ترین واجبات است و این همان چیزی است که انسان های بسیاری در طول تاریخ برای حفظ و حراست از ان جان خود را فدا کرده اند.

 

وی ادامه داد: دشمنان ما و دشمنان حاکمیت دینی برنامه هایی دارند و امروز حاکمیت دینی دارای دشمنانی در جهان است که مشخصا صهیونیسم جهانی و ایالات متحده آمریکا هستند که دشمنی های آنها و برنامه های آنها این حقیقت را نشان می دهد.

 

بابابشاهی بیان داشت: دشمنی استکبار آنجاییست که می گویند حکومت دینی کارایی ندارد و قادر به مدیریت و اداره جامعه نیست.

 

وی افزود: امروز بیش از 97 درصد از رسانه های جمعی دنیا در اختیار استکبار قرار دارد و از طریق شبکه های متفاوت و بودجه های عظیم اهداف خود را تبلیغ می کنند و توطئه چینی می نمایند.

 

وی با بیان اینکه در داخل کشور نیز شاید عده ای مامور هستند و عده ای نیز نا آگاهانه دشمن را یاری می رسانند گفت: حقوق های نامتعارف و غیرعادلانه و تسهیلات و امکانات فوق العاده بالای برخی از افراد در جامعه برای دشمن بهانه  می شود تا در رابطه با حکومت اسلامی اظهار نظر کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس تصریح کرد: دشمن خود را قدرتمند جلوه می دهد و جبهه حق و اسلام را ضعیف نشان می دهد و تمام دستاوردهای مثبت حق را سرپوش می گذارد.

 

وی خطاب به بسیجیان افزود: امروز نام و یاد شما و اسم شما در طومار سربازان اسلام قرار دارد و استکبار جهانی به همین دلیل نمی تواند کاری کند چرا که شما و امثال شما در این میهن پرافتخار حضور دارید.

 

باباشاهی اظهار کرد: 38 سال قبل ابرقدرت بزرگ آمریکای جنایتکار بر دنیا حکومت می کرد و کسی قدرت ایستادن در برابر آنها را نداشت.

 

وی ادامه داد: در طول این 38 سال ایرانی که منطقه امن آمریکا بود به دشمن سرسخت استکبار و امریکا تبدیل شده است.

 

باباشاهی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با وجود فشارها و تحریم ها هر روز بیشتر از قبل می شود افزود: انقلاب اسلامی هیچ اختلافی با آمریکا ندارد یعنی اسلام اختلافی با استکبار ندارد بلکه این یک تقابل و یک تضاد است که تقابل و تضاد هیچگاه با مذاکره برطرف نمی شود.

 

وی بیان داشت: با آمریکایی که حضور ما را قبول ندارد نمی شود مذاکره کرد.

 

باباشاهی با تاکید بر اینکه بین کفر و اسلام و بین حق و باطل هیچگاه سازش برقرار نخواهد شد افزود: انقلاب اسلامی و سرمایه داری غرب ضد یکدیگر هستند و هیچگاه نمی شود با مذاکره این ضدیت از بین برود.

 

وی به بیان جمله های به ظاهر زیبا اشاره نمود و گفت: طرح عبارت برد برد یک اشتباه محض است و نباید با بازی با کلمات اذهان عمومی را فریب داد چرا که رقابتی با عنوان برد برد وجود ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار