اجرای 167 برنامه ویژه هفته بسیج در شهرستان قروه

کد خبر: ۸۷۷۸۷۲۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج که صبح امروز در فرمانداری قروه برگزار شد با اشاره به گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد بسیج را دانشگاهی تربیت کننده و تعلیم دهنده معرفی نمود و اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی و شهید دکتر چمران از فرماندهان شایسته ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی بودند که در شکست حصر سوسنگرد نقش بی بدیل خود را ایفا نمودند.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: امروز بسیج در عرصه علمی ؛فرهنگی؛ اقتصادی و سیاسی نقش بی بدیل خود را ایفا نموده است و بسیاری از موفقیت هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است.

شعبانی با بیان اینکه بسیج به عنوان الگویی کارآمد تمام معادلات جهان را برهم زده است و در دنیای اسلام نقش خود را نشان داده است افزود: امروز برای رهایی از مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیازمند روحیه بسیجی و جهادی هستیم.

وی با بیان اینکه ارتش 20 میلیونی بسیج امروز از مرز 22 میلیون نیز گذشته است تصریح کرد: پیش بینی می شود در برنامه ششم توسعه آمار بسیجیان کشور از مرز 25 میلیون نیز عبور خواهد کرد.

فرمانده سپاه قروه در ادامه به اجرای برنامه های هفته بسیج در قروه اشاره نمود و گفت: در طول هفته بسیج 38 عنوان برنامه در قالب 167 برنامه در سطح شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

شعبانی تصریح کرد: اجتماع بزرگ اربعین حسینی در روز اربعین، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی،اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج،زیارت قبور شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا،سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه،دیدار با خانواده های شهدا و اجرای پیاده روی خانوادگی از برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

وی به اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در روز بسیج اشاره نمود و بیان داشت: در روز 5 آذر ماه نیز اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان قروه برگزار می گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار