تقدیر هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی در اقدامی از فرمانده سپاه سقز

با هدف محکوم نمودن اتهامات سخیف رئیس جمهور آمریکا خطاب به مردم ایران و در راس آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت همه جانبه از سپاه به دیدار فرمانده سپاه سقز رفتند.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۲۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در ابتدای این دیدار پیمان یاریان، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سقز با تشریح هدف از این دیدار اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز همگام با سایر استان‌ها و شهرستان‌ها ضمن محکوم نمودن اتهامات ناروا به نهاد مردمی سپاه، دست در دست بسیج دانشجویی و سپاه در جامعه‌ی دانشگاهی حامی دستاورد‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

کیوان شافعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز ضمن عرض خداقوت به محضر فرمانده سپاه سقز و سایر رزمندگان این سپاه، به نمایندگی از دانشگاه آزاد با محکوم کردن یاوه گویی‌های آمریکا گفت: سپاه از جنس مردم و برای مردم است و تنها دلیل این اتهامات اتحاد ملت و دولت و اقتدار سپاه است که چشم دشمنان را کور کرده است و دانشگاه آزاد هم همچون سنوات گذشته خود را سرباز این ولایت و سپاه دانسته و در تمام شرایط یار و یاور سپاه خواهد بود.

سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه سقز نیز در سخنانی ضمن تقدیر ازاقدام کارکنان دانشگاه آزاد این شهرستان اظهار داشت: سپاه تنها با هدف خدمت به مردم و حفظ امنیت مردم در کشور و در شهرستان سقز ادای وظیفه کرده است و با یاوه گویی‌های دشمنان اندکی کند نشده بلکه روز به روز همت خود را برای خدمت به مردم مضاعف نموده است.

صفاری افزود: دانشگاه خط مقدمی برای ضربه زدن به این نظام و مردم است و دشمن چشم طمعش را نسبت به دانشگاه دوخته که می‌طلبد هوشیاری خود را چندین برابر کنیم.

در ادامه لوحی از طرف رییس، اعضای هیأت رییسه، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به فرمانده سپاه این شهرستان اهدا شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار