مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان.

جواب دندان شکن ایران اسلامی، سیلی محکم علیه اغتشاشگران است

مسئول نماینده، ولی فقیه درسپاه دهگلان جواب دندان شکن مردم ایران اسلامی را سیلی محکم علیه اغتشاشگران دانست.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۰۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
حجت الاسلام منتشلو مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به اغتشاشات اخیر هدایت شده از جانب دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: اغتشاشگران باید خوب بدانند که آستانه صبر وتحمل مردم حدی دارد ودر صورت سرآمدن با جواب دندان شکن امت شهید پرور ایران اسلامی روبرو خواهند شد.


وی با اشاره به مهمترین سیاست امریکا واستکبار جهانی در ایجاد شکاف اجتماعی در داخل ایران اسلامی گفت: آن‌ها می‌خواهند برای مواجه با کشورمان مردم را درمقابل هم قرار دهند و با تضعیف قدرت ملی زمینه تضعیف امنیت ملی را فراهم آورند.


حجت الاسلام منتشلو گفت: مردم ایران هیچگاه عهد وپیمان خود را با رهبری فراموش نمی‌کنند وهمچنان در مسیر انقلاب وتبعیت از آرمان‌های آن استوار هستند.


وی با اشاره به حماسه نهم دیماه اظهار داشت: این روز، روز بصیرت مردم ایران وتجدید عهد وپیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است که مردم ولایت مدار وشهید پرور در مقابل فتنه ۸۸ مقابله کردند ونقشه شومشان را برآب کردند.


نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان گفت: اگر اقدامات اغتشاشگران ادامه یابد مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی با جواب دندان شکن علیه آنان به پا خواهند خواست.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار