امام جمعه اردل:

ضرورت تسلط مربیان صالحین به مسئله دین و علم

مجمع سرمربیان و قرارگاه تعالی صالحین در دفتر امام جمعه اردل با حضور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۴۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛  در مجمع سرمربیان حلقه های صالحین پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان اردل که در دفتر امام جمعه برگزار شد، حجت الاسلام بهرامی  به ایراد سخن پرداخت.

امام جمعه اردل گفت: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن، پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور، در راه اهداف عالیه این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور، جمع شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: عرصه ی بسیج یک عرصه عمومی است؛ نه مختص یک قشراست، نه مختص یک بخشی از بخش های جغرافیایی کشور است.

وی، با توجه به اهمیت و جایگاه حلقه های تربیتی فرهنگی صالحین، تصریح کرد: مربیان حلقه های صالحین باید به مسئله علم و دین تسلط داشته باشند و به خوبی به متربیان خود انتقال دهند.

بهرامی گفت: در حلقه های صالحین باید بینش و اندیشه یک فرد تقویت شود، یعنی اگر بینش و اندیشه یک فرد خوب است باید تقویت شود و اگر مسائل نامناسبی است باید به سمت خوبی ها تغییر یابد.

وی، با اشاره به  اهمیت خروجی حلقه های صالحین، عنوان کرد: متربیان در حلقه های صالحین باید ولایت مدار باشند، مطالبات مقام معظم رهبری را پیگیری کرده و برای اعضای خانواده و دوستانشان تبیین و تشریح کنند.

بهرامی گفت:  اگر از هر خانواده یکی در حلقه های صالحین شرکت کند و مطالب را به درستی برای خانواده خودشان نقل کنند تأثیر گذاری حلقات صالحین بسیار بیشتر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار