همزمان با ایام الله دهه فجر؛

افتتاح خانه محروم در روستای صوفی کندی شهرستان خوي

در راستای ماموریتهای ذاتی بسیج سازندگی مبنی برخدمت رسانی و کمک به محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار یک باب مسکن محروم در روستاهای صوفی کندی شهرستان خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۱۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در آیین افتتاح خانه محروم روستای صوفی کندی این شهرستان با این عنوان که  رسیدگی به بی بضاعت ها و دستگیری از آنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است  گفت:در پیروزیس انقلاب اسلامی خونهای زیادی ریخته شده و تبعید و شکنجه های بسیاری از طرف بزرگان تحمل گشته است لذا وظیفه ما صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود:اطاعت از رهبری و وحدت و اتحاد  رمز پیروزی  بود بنابراین باید در حال کنون نیز همه مردم با هم متحد شوند و در محرومیت زدایی گام بردارند و در این راه بسیج سازندگی پیشقدم است.

گفتنی است متراژ این طرح 50 مترمربع بوده و از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه و به مجری گری سپاه پاسداران شهرستان خوی و همت بسیجیان حوزه شهید الهیارلو این شهرستان  برگزار واعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا مبلغ 16میلیون تومان تامین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار