تسريع در امور ارباب رجوع، سياست اصلي شهرداري قزوین است
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی صفری در این بازدید همچنین با مراجعین منطقه سه شهرداري قزوين دیدار و گفتگوی صمیمانه داشت و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.
شهردار قزوین با تصریح اینکه تسريع در امور ارباب رجوع، سياست اصلي شهرداري قزوین است ، برخورد مناسب با مراجعین را بسیار مهم دانست و بر تکریم ارباب رجوع در منطقه و پاسخگوئی شفاف تاکید کرد.
صفری اظهار کرد: پاسخگویی سریع و دقیق به مراجعه کنندگان یکی از اصول خدمات رسانی صحیح و رضایتمندی شهروندان است که باید به آن توجه شود.
بر اساس این گزارش؛ در این بازدید کیومرث فدائیفر مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گزارشی از آخرین وضعیت پروژههای عمرانی این منطقه و مشکلات و درخواستهای ساکنان آن پرداخت.
گفتنی است؛ در پایان این بازدید کارکنان منطقه سه از اقدامات مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات رفاهی و تبدیل وضعیت قراردادها تقدیر و تشکر کردند.
1005/پ20/ب