دانشگاه آزاد اسلامی قروه میزبان دو شهید گمنام می شود

کد خبر: ۸۸۱۳۴۸۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قروه از تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه خبر داد.

 

به گفته عسکری طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم تشیع و تدفین این دوشهید گمنام در دهه اول فاطمیه یعنی 24 لغایت 30 بهمن ماه برگزار می شود.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه ادامه داد: در سال 93 کلنگ احداث یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه در زمینی به مساحت 100 متر مربع و با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال  به زمین زده شد و امروز بعد از گذشت دو سال این طرح 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه این یادمان‌ها را نمادی از استقامت، ایثار، از جان گذشتگی و شهادت است، تصریح کرد: لازم است جوانان امروز به ویژه دانشجویان بدانند استقلال، آرامش و تمامیت ارضی کشور ما حاصل از جان گذشتگی شهداء بوده است که بر همه ما واجب است قدردان این عزیزان باشیم.

 

وی دانشگاه را مکانی مقدس عنوان کرد و گفت:  جای بسی خوشحالی است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود و تقدس این دانشگاه به واسطه وجود این یادمان، دو چندان می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار