خبرهای داغ:
ایمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

راهپیمایی اربعین مانور قدرت است/محور اتحاد سید الشهدا(ع) محور اتحاد شیعیان است

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: راهپیمایی اربعین یک مانور قدرت است و این مانور کشور‌های دیگر را متوجه می‌کند که ببینند با چه اتحادی مواجه هستند.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۳۰
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

راهپیمایی اربعین یک مانور قدرت است/محور اتحاد سید الشهدا(ع) محور اتحاد شعیان است

ناصر ایمانی کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص ابعاد سیاسی و بین الملل راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) گفت: راهپیمایی اربعین علاوه بر جنبه‌های معنوی، یک مانور قدرت است.

وی با بیان اینکه این مانور قدرت توسط مسلمان و بالاخص شیعیان برگزار می شود، ادامه داد: برگزاری این راهپیمایی نشان می‌دهد که مسلمین علاوه بر مسئله حج در یک همایش بسیار عظیم دیگری به نام راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند.

این کارشناس مسائل ساسی با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین در اوج محبت، دوستی و نفاق بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: در واقع راهپیمایی اربعین در اتحاد بین ملت‌های مسلمان و با میزبانی ملت عراق و شرکت کشور‌های دیگر در این راهپیمایی صورت می‌گیرد که آثار بسیار زیادی دارد.

ایمانی راهپیمایی اربعین را مانور قدرت مسلمانان خواند و گفت: این مانور کشور‌های دیگر را متوجه می‌کند که اگر میخواهند به اساس دین افراد مسلمانان هجمه ای وارد کنند، باید ببینند که با چه اتحادی مواجه هستند.

وی افزود: محوری به نام سیدالشهدا(ع) وجود دارد که این افراد حول این محور با یکدیگر متحد می‌شوند و با شعار  محبت امام حسینی می توانند با هرگونه تعرضی که به امنیت و حاکمیت آن‌ها وارد شود، مقابله کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار