برگزاری آئین نکو داشت (روز شهرستان)

کد خبر: ۸۸۹۵۹۰۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با شهادت فرمانده پیشمرگان مسلمان کرد دهگلان و دو تن از یارانش آئین نکو داشت( روز شهرستان) با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان شهرستان در سالن ورزشی صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید نسرین پور دهگلان برگزار شد.
 

 در ابتدای مراسم نظری فرماندار دهگلان ضمن خیر مقدم حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولان استان و شهرستان و ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: این شهدای معظم که جان خود را در آن مقطع زمانی برای امنیت مردم شان نثار کردند و از هستی خود گذشتند قطعا شهدای شهرستان بر تارک آسمان این شهر می درخشند و  بسیار مبارک است که روز شهرستان به اسم شهدا نامگذاری شده است.

 

 نظری گفت: کسانیکه برای اهداف انقلاب اسلامی که همان زنده نمودن و احیای دین اسلام بود با اهداء جان و خود به در این راه خون تازه ای در رگ  اسلام و انقلاب اسلامی جاری نمودند.

 

 فرماندار دهگلان در ادامه گفت: شهدا با ایثار و فداکاری خود ثابت کردند که حامیان اسلام و انقلاب اسلامی هستند و جان دادند تا دستور اسلامی و عمل به قرآن در کشور حاکم و جاری شود  و اگر ما این راه را ادامه ندهیم قطعا در حق آنان جفا کرده ایم.

 

در ادامه این مراسم محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ضمن تیریک دهه کرامت اظهار داشت: امروز همزمان با شهادت فرمانده پیشمرگان مسلمان کرد یاد آور یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان محمد جعفری، مظفر صادقی و عبدالله حسین پناهی افتخار بسیار خوبی نصیب شهرستان دهگلان شده است.


 وی افزود: این مناسبت ارزشمند برای شهرستانی که بیش ار 70 شهید  از بهترین انسانها را برای حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از حیثیت مردم مسلمان کرد تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده اند.

 

 الله مرادی گفت: پیامبران الهی و امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و ستم و بخاطر احیای دین اسلام جان و خود را تقدیم اسلام کرده اند و مادامی که ندای مظلوم از دور افتاده ترین نقطه دنیا به گوش برسد مبارزه حق علیه باطل پا برجا خواهد بود.

 

 

 وی در ادامه افزود: زمانی که امام خمینی (ره) برای نجات مردم از دست حکومت ظالم شاهنشاهی و نجات مردم مظلوم ایران اسلامی قدم برداشت و مردم پشت سرش حرکت کردند تا از ظلم و جور و اسارت رهایی یابند.

 

  الله مرادی گفت: ما زنجیره های اسارت را باسرنگون طاغوت و طاغوتیان از بین بردیم تا عزت و سربلندی خود مان را در جامعه اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جهموری اسلامی پایدار کنیم.

 وی افزود: ایران اسلامی برای حفظ دین واسلام بیش از 240 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند و این انقلاب حاصل خون شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که بدون چشم داشت جان و هستی خود را فدا کردند تا دین اسلام زنده بماند و مردم در آرامش و امنیت باشند.


وی درادامه اظهار داشت: امروز دشمن یک برنامه ریزی همه جانبه برای مقابله با انقلاب اسلامی دارد چونکه این نظام اسلامی پرچم توحید را برافراشته  و در مقابل استکبار قد علم کرده است.

 

 وی  در پایان بیان داشت: ما باید هوشیار باشیم و از خون شهدا و انقلاب محافظت کنیم زیرا شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی، دفاع از مرزو بوم و امنیت و آسایش مردم در ایران اسلامی جان خود را تقدیم نموده اند.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار